Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΜΑΣ Τα Μουσεία μας είναι κλειστά, ή σχεδόν, είναι σαν κρυμμένα , μη τα πάρουμε είδηση ότι υπάρχουν και αρχίσουμε να συρρέουμε εκεί, πανικοβληθούν οι Φύλακες με την εισβολή των Βαρβάρων στο έρημο και ήσυχο κάστρο τους, και άντε μετά να μας ξεφορτωθούν. Διότι ως γνωστόν οι φύλακες είναι πάντοτε και ανεξαιρέτως συγγενείς και .."πολιτικοί φίλοι" των εκάστοτε διατελεσάντων υπουργών Πολιτισμού, υπουργείου με πολλά προσόντα έσοδα και προικιά, θέσεις απασχολουμένων, στην αρχή επί συμβάσει και κατόπιν, (ιδίως αν μείνει ο ίδιος υπουργός για κανα δυο χρόνια) επί μονίμου βάσεως! Αραλίκι, κομπολόι, κουβεντούλα με το συναδελφο, και τον άλλο συνάδελφο των γύρω αιθουσών, πολιτικός προβληματισμός, πού μας πάνε, τς τς τς, όλα εμείς τα πληρώνουμε! κοκ. και αν σε ρωτήσει κανας τουρίστας περί τινος εκθέματος, ας κοιτάξει τα αυτοκόλλητα στη βάση, τα λένε όλα! *** Να ζης μέσα στην ομορφιά του Αρχαιολογικού μας μουσέιου και να κλαίγεσαι, είναι μεγάλος καημός! *** Είμαι ηλεκτρολόγος σε δυο χρόνια παίρνω σύνταξη, με διώξανε από την υπηρεσία που είχα διοριστεί και με φέρανε εδώ! --Γιατί εδώ δεν σας χρησιμοποιούν ως ηλεκτρολόγο, αλλά σας έχουν χωρίς καμιά ενημέρωση, χωρίς φροντίδα να χρησιμεύετε σε κάτι, να νοιώθετε και σεις ότι κάτι προσφέρετε;--Ελα, ντε!, εγώ περιμένω πότε να βγω στη σύνταξη! *** Σαν τα καφενεία του Βάρναλη, ερημοι τόποι εξορίας τα μουσεία μας, οι επισκέπτες νοιώθουν ίσως και κάπως ένοχοι, που ταλαιπωρούν τους φύλακες, που βιώνουν την κατάθλιψη και τον καημό της Ρωμιοσύνης. *** Κανείς δεν έκλαψε κανείς δεν έτρεξε να τους υπερασπίσει κατά των υπερποντίων καρχαριών που τους είχανε ματιάξει, όπως ματιάζει μια μύιγα ένα διαμάντι, μια χώρα μαγεμένη! (Ν.Εγγονόπουλος) *** Λειτουργούμε ώρες γραφείου, έως τις 3μμ, το χειμώνα, και έως τις 4μμ το θέρος. Αλλά να αρχίσετε να φεύγετε, οι λίγοι και εκλεκτοί και παράξενοι επισκέπται, μισήν ώρα νωρίτερα, διότι έχουμε και οικογένεια! *** Τα πωλητήρια, ευτυχώς, είναι άδεια, σκεφθήτε να είχαμε και εκεί κίνηση! Εφιάλτης! Αλλά χαζός είναι ο τουρίστας να αγοράσει από μας τα ελάχιστα πανάκριβα, κακοφτιαγμένα, πολλών κιλών βάρους 'αντίγραφα", που παράγει, ένα το μήνα, κομμάτι-κομμάτι, ολόκληρη κρατική πολυάνθρωπη υπηρεσία καλλιτεχνών και εργατών-αέργων-- πέραν των εργολάβων που έχουν επίσης συμβληθεί με τα μουσεία ακριβώς για το ίδιο αντικείμενο, παραγωγή αντιγράφων, αλλά κι αυτοί δεν αποδίδουν τίποτε; *** Τα μουσεία μας είναι όλα "μέσα" οικονομικώς, πλήν της ναυαρχίδος Παντερμαλή, Μουσείον Ακροπόλεως, που λειτουργεί ως ιδιαίτερο Νομικό πρόσωπο, περισσότερες ώρες, έχει πολλούς επισκέπτες, πωλεί περισσότερα αντίγραφα (αν και ακόμη δεν έχουν φτάσει στην καλή ποιότητα και ελαφράδα που είχαν τα αντίγραφα εκθεμάτων του Βρεττανικού Μουσείου ...προ 30ετίας: Είναι ακόμη βαριά, 6-7 κιλα βάρος--ποιός τουρίστας μπορεί να φορτώσει τόσο τη βαλίτζα του;-- ενώ αν ήταν φτιαγμένα από ρητίνες, θα ζύγιζαν μερικές εκατοντάδες γραμμάρια, και θα είχαν πιστότερα στο πρωτότυπο!)και είναι οικονομικώς ίσα βάρκα ίσα νερά, δηλαδή σώζεται, αλλά δεν μας σώζει! *** Το ελληνικό κράτος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΡΑΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ! *** Να δώσετε τα Μουσεία στους Ελληνες, που τα αγαπάνε, να τα κάνουν πηγή παραγωγής παντός είδους πλούτου, να τα κάνουν βαρειά βιομηχανία της Ελλάδος, να μας κάνουν περήφανους για την συγγένειά μας με το παρελθόν! *** Και να πάρετε μαζί σας φεύγοντας τα πατριωτάκια σας, που διορίσατε για αργομισθία, στα ιερά των Ελλήνων, και να τους τρέφετε με τα κλεμμένα Σας! *** ΑΛΗΤΕΣ!