Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

"ΜΕΤΡΙΑΣΜΕΝΗ" (λογοκριμένη, κομμένη) από τον "ανώνυμο" (=κρυμμένο) "μετριαστή" της πασόκικης ιστοσελίδας wikipolitics "Ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό"

646 . από τον Σπύρο Ζέγκο - — September 15, 2008 @ 1:19 pm Το σχόλιο που έχετε αφήσει δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα - αναμένει μετριασμό ( moderation )


Ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό:

Ερωτάται ο κ Πρωθυπουργός εάν κρίνει χρήσιμο να εισαχθή και ένα μάθημα κρεατολογίας, που θα μπορούσε να διδάσκεται, ένα εξάμηνο ίσως,στα παιδιά κατά την υποχρεωτική τους εκπαίδευση, ώστε να μάθουν να ξεχωρίζουν τα κότσια από τα φιλέτα, με την ίδια ικανότητα και δεξιοσύνη όπως όλοι που διαχειρίζονται –ακόμη–την Ελλάδα και το δημόσιο λόγο, εν ονόματι του λαού…

Ισως, με την κατάλληλη εκπαίδευση, να μάθουμε όλοι αυτή την σπαρακτική πατριδογνωσία που διέπει το λόγο και τη νοοτροπία της τάξεως που κυβερνά, και να μη μένουμε στην εξαίρεση.

“Το φιλέτο,[λένε οι πηγές] που αποτελεί και το καλύτερο από οργανοληπτικής απόψεως τεμάχιο, μπορεί να χωρισθεί σε τρία κομμάτια, την κεφαλή, το σώμα και την ουρά του φιλέτου. Από την κεφαλή και το σώμα παίρνουμε τα διάφορα steak, τα tournedos, τα chateubrian, από τη δε ουρά τα μενταγιόν, το φιλέ μινιόν κ.λπ.”

Αλλά, πειναλέοι και χορτάτοι, δίκαιοι και ανισόρροποι, ρυθμισταί και μετριασταί, λεβέντες και λαμόγια, για όλους, δυο μέτρα Γής θα μας φτάσουν, τελικά…
Αυτό θα έπρεπε να το μαθαίνουμε, στα σχολεία τηε επικρατείας, εξ απαλών ονύχων.


Δεν έχει βαθμολογηθεί ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: